Shop Mobile More Submit  Join Login
About Film & Animation / Student Pebbs18/Female/Canada Groups :iconfrozenfanz: FrozenFanz
Souls spiraling with Frozen ice
Recent Activity
Deviant for 4 Years
Needs Core Membership
Statistics 294 Deviations 3,363 Comments 19,507 Pageviews
×

Newest Deviations

Ƭнєѕє αяє тнє ηєωєѕт тнιηgѕ ǀ ρσѕтєɗ υρ нєяє! Ɯнєη уσυ ѕєαяcн му ƓαƖƖєяу, ιт'ƖƖ вє αƖƖ σяgαηιzєɗ ιη ɗιffєяєηт fσƖɗєяѕ! Jυѕт cƖιcк "AƖƖ" ιη тнє тσρ Ɩєfт cσяηєя тσ νιєω αƖƖ σf му ρнσтσѕ αηɗ ѕтσяιєѕ αƖƖ тσgєтнєя. Ɛηנσу му Aятωσяк + Sтσяιєѕ! :dummy:
INSPIRATION stamp by SerenaVerdeArt I love Feedback by Sweet-DooDo Thank You For The... Stamp by Mirz123 Peppermint stamp by blackdahlia I love spectrums stamp by violetsteel Favs with comments by KaleidoKittles Comment Before You Favourite by BoffinbraiN Stamp1 - constructive comments by visionpainter The Procrastination Stamp by Busiris

Random Favourites

Ƭнєѕє αяє ѕσмє σf му fανσυяιтєѕ ιη яαηɗσмιzєɗ σяɗєя. ǀ нσρє уσυ єηנσу тнєм αѕ мυcн αѕ ǀ ɗσ!
Laughing Stamp by SparklyDest Forgetful by prosaix Day Dreamer Stamp by Sora05 I Love The Rain by Wearwolfaa Art at 3 AM by blackdahlia CROOKED STAMP by blackdahlia Fave Art Stamp by GoodiesForYou The Gallery Stamp by Busiris Art Geek Stamp by xoxostudios

Watchers

deviantID

peblezQ's Profile Picture
peblezQ
Pebbs
Artist | Student | Film & Animation
Canada
Go to my tumblr because I'm more active on there than I am on here: peblezq.tumblr.com/

Hey, I'м Peввѕ. I love ѕo мυcн ѕтυғғ тнαт I нαve ɴo ѕpαce тo lιѕт ιт αll ғor yoυ. I lιĸe тo eαт ғood, αɴd тαĸe ɴιce мooɴlιɢнт wαlĸѕ oɴ αɴ ιмαɢιɴαry вeαcн ѕoмeтιмeѕ. I drαw αɴd wrιтe ғreqυeɴтly, вυт I doɴ'т poѕт αɴy oғ мy wrιтιɴɢ.


I'll ѕee yoυ oɴ тнe rewιɴd
--I'll rewιɴd yoυr ғαce!--

"No I don't need help with my bags; I have a bloody man servant!" - Mortdecai

.•°*”˜˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙◕ ◡ ◕ ❤ ρнιивєℓℓα ❤ ◕ ◡ ◕˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.
•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸~ღ~Pнιɴeαѕ ιѕ мαн вαвe~ღ~¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•
•*´¨`*•..•*´¨`*•.¸~ღ~Dɪᴘᴘᴇʀ ɪs ʟᴏᴠᴇ﹐ Dɪᴘᴘᴇʀ ɪs Lɪғᴇ~ღ~¸.•*´¨`*•..•*´¨`*•
•*´¨`*•..•*´¨`*•.¸~ღ~SᴘᴏɴɢᴇBᴏʙ SϙᴜᴀʀᴇPᴀɴᴛs~ღ~¸.•*´¨`*•..•*´¨`*•

STATUS:

FO Collabs by Enjoumou No Comms by Enjoumou No Trades by Enjoumou Hold Requests by Enjoumou No Roleplays by Enjoumou No Adoptables by Enjoumou FO Gifts by Enjoumou No Kiribans by Enjoumou No PComms by Enjoumou No ACEOS by Enjoumou

WHAT I USE TO DO ART:

Stamp - PhotoshopElements User by firstfear Paint Tool Sai User by iPPG Pen Tablet User by Kjherstin Stamp: Traditional Art by Silver-Chocolate ..Real Paper Stamp.. by Rabid-Weasels

●▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬๑Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ๑▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬●

No Tracing Allowed - stamp by Kamakru ++ Obsessive-compulsive by dimruthien Tripped Up by AcidaliaAdrasteia OCD Stamp by AcidaliaAdrasteia thank you stamp by nightsong-the-cat Thanks for Feedback by IceXDragon Never too young... STAMP by Nijihamu-can Pikachu Stamp by She-Kaiju

AWESOME PEEPS:
These are either some of my oldest watchers, or just currently cool peeps that are aight. <-- That was intentional spelling by the way. ;P Don't be afraid to ask if you wanna be added to my list if we are buds!
:iconstarwarrior4ever: :iconstormsongz: :iconbrokenheartfrom1984: :iconbella--chan: :iconpixietira: :iconcarrolll::iconlovejohnnydepp2: :iconspidyphan2: :iconjustdmarie:

:iconsweeney1plz::iconsweeney2plz::iconsweeney3plz: ǀ ❤ Sωєєηєу Ƭσɗɗ!! :squee:
:iconsweeney4plz::iconsweeney5plz::iconsweeney6plz: Sωєєηєу→ :iconsweeneykillplz:
:iconsweeney7plz::iconsweeney8plz::iconsweeney9plz:
My birthday badge :iconlaisabellaplz: :iconlaphineasplz: :iconlacandaceplz: :iconlaferbplz: :iconladoofplz: :icontoadlaplz: :icontoadettelaplz:
:iconastrocoolstorybroplz: :iconsaysplz: "Cool story bro..." * :iconpeblezq: *
:iconastrothatsniceplz: :iconsaysplz: "That's nice..." *Do I look like I care your birthday is in that many days?*
:iconsexyphineasplz: :iconsaysplz: "Hello ladies..." * :iconoldspiceguyplz: *

.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`* •.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•
::: (\_(\ …*…*…*…*…*…*…*.. .*…*…*…*…*
*: (=’ :’) : Thanks For Visiting My Profile :juggle:
•.. (,(”)(”)¤…*…*…*…*… *…*…*…*…*…*…*
Interests

Stolen from :iconthemythicalplatypus:

1.Put your music player of choice on shuffle and list the first 10 songs:

  • Donna: Richie Valens

  • For Your Entertainment: Adam Lambert (I forgot I put this on my ipod, lol. must’ve been 12 when i put it on or somethin’, hahaha! Still catchy af tho...)

  • Sippy Cup: Melanie Martinez

  • Love Hurts: Cher

  • Predictable: Good Charloette

  • One Of The Boys: Katy Perry (She was the shit back then)

  • Dollhouse: Melanie Martinez

  • Buffalo Soldier: Bob Marley

  • Girl Can’t Help It: Journey

  • You’re My Number One: S Club (holy shit, hahaha! S Club is part of my childhood, okay)


2.If you could spend a week anywhere in the world, where would it be and why?

  • England. My family is mostly British, and I just feel I belong there. Must be why I love rain and tea (lol sorry for the stereotype, hahaha!)


3.What is your preferred writing implement? (eg. Blue pen, pencil, green pen)

  • Regular Pencil


4.Favourite month and why?

  • July. Summertime and not even close to thinking about school :) Most of my good summer memories took place around the beginning of summer vacation, so that’s why I say July.


5.Do you have connections to any celebrities (even minor)?

  • Personal: I don’t know any personally. A weird coincidence: Vera Farmiga and I have the same birthday. Different years obviously, but she’s one of my faves so that’s cool we have the same birthday.


6.Name 3 items you could pick up from where you are.

  • Dipper Hat

  • Phone

  • Sketchbook (My pencil case is always so far away from me for some reason tho, lol)


7.What brand logo is closest to you currently?

  • HP Laptop


8.Do you ever play board games or other non-computer games?

  • Coup is so fucking fun


9.A musical artist you love that isn’t well known.

  • Band: Steam Powered Giraffe

  • Single Person: AKA George (look them both (SPG and George) up on YouTube. They’re both so fucking awesome!)


10.A musical artist you love that is well known.

  • Band: Pink Floyd

  • Single Person: Lana Del Rey


11.What is your desktop background currently?

  • I think it was one of the preset one’s. Idk, it’s like a pinkish-purple gradient looking thing? It’s my sister’s old laptop that is now just a piece of shit. My family desktop at home is a cool picture of a moon over the ocean that I picked out :)


12.Last person you talked to, and through what you talked to them.

  • My sister in person, lol


13.First colour name you can think of that isn’t in the rainbow.

  • A shade of brown called “Small Potatoes” Or just brown in general, I suppose. (I saw this crayola marker on tumblr that was a shade of brown called Small potatoes.)


14.What timekeeping devices are in the room you are currently in?

  • A TV

  • A Laptop

  • My Sketchbook

  • My Phone


15.What kind of headphones do you use?

  • Just bought these awesome Skull Candy brand headphones recently. They were originally $80 (Canadian) but they were on clearance at HMV for like $30 dollars. They are professional quality headphones. I also picked them because they have a rainbow/reggae pattern on them :)

  • Before I had the apple earpods that I got for my 16th birthday (I still have them) but the main speakers broke because of the shitty base enhancement in them. I took good care of them, but they broke on their own in only two years. Don’t voluntarily by them. They’re actually shit. HMV sells professional and expensive headphones in the clearance section all the time! Go there and get them!


16.What musical artists have you seen perform live?

  • Steam Powered Giraffe


17.Does virginity matter to you?

  • Yeah, man. Im ace, so I might always be one, but I do wanna have a kid or two of my own one day possibly… let’s just say Imma “wait ‘till marriage” person.


18.What gaming consoles do you or your family own?

  • SNES (Galaga is stuck in it, lol)

  • N64

  • Gamecube

  • Playstation 2 (We have the entire Singstar collection.)

  • Wii (Which is now a paperweight because my Sims 3 Wii game fucking broke it….)

  • Wii U (We play Splatoon A LOT, and watch a lot of Netflix on this)

  • (I`m currently living with my sister and her bf, and he has an xBox 360 and and xBox One)


19.What pets do you have? What are their names?

  • I used to have some fish named Spot and Suckerupper.


20.What’s the best job you’ve ever had?

  • Haven't actually started working yet because it's nearly impossible to get your first job in my hometown... I’ve been trying since I was 16/17. But by the looks of it, I may be able to have a possible job doing animation stuff (fingers crossed).


21.What’s the worst job you’ve ever had?

  • lol


22.What magazines do you read, if any?

  • When I was little, I used to read Chickadee Magazine and Nintendo Power, lol.


23.Inspiration behind your URL?

  • It was literally just a terrible 12 year old typo of the word “pebbles”. (I’d still make that kind of typo today, tbh. hahaha!)


24.Inspiration behind your blog title?

  • Goddamned Eels and Escalators: this is a reference to the episode “Sailor Mouth” from SpongeBob SquarePants where they played eels and escalators.


25.Favourite item of clothing?

  • A cozy knitted sweater and/or a plaid shirt.


26.Are you friends with any exes?

  • Don’t have any exes to befriend, lol


27.Name at least one book you loved as a child.

  • The Garden of Eve by...I can’t remember who wrote it, but I remember loving that book when I was like 11. I also loved Goosebumps, Series of Unfortunate Events, and Stephen King… (I read the collection with 1408 in it when I was 11 or 12 and it was one of my faves).


28.What’s your native language? If that language has distinct regional variations, which variation? (eg. AU English, US English)

  • Canadian English which is technically UK English since we use the same spelling rules as them. Also, my family is mostly British (Ie. we call our grandparents on our dad’s side Grandma and Granddad, which is apparently a British thing to do…?)


29.What email service do you use?

  • Hotmail (which is now Outlook? lol) I do have Gmail too, tho.


30.Is there anything hanging on the walls of the room you are currently in?

  • Just shitty blinds


31.What’s your favourite number, and why?

  • 13 because reasons...


32.Earliest moment in your life you can remember?

  • Waking up in my pale blue crib during a thunderstorm.


33.What did you have for dinner yesterday?

  • I honestly can’t remember. I had homemade taco poutine (more like chilli cheese poutine) for dinner tonight tho. And ice-cream on brownies for dessert. (Everything was also gluten-free)


34.How often do you brush your teeth?

  • Honestly, as often as I can.


35.What’s your favourite candy/chocolate?

  • Caramilk or Reese’s


36.Have you had other blogs on Tumblr? Do you have any other blogs currently?

  • peblezq.tumblr.com (my main blog)

  • pebbz-art.tumblr.com (my art blog)

  • fiddlesquared-trash.tumblr.com (my sin/ship blog)


37.If you were suddenly really hungry, what would you choose to eat?

  • Banana. It always fills me up :) Before that, there’s a long process of scavenging through my entire kitchen 3 times before deciding to eat the bananas on the counter, lol.


38.What fandoms would you consider yourself a part of?

Here’s just a list of some of my fave shows/movies:

  • Gravity Falls (Currently Unhealthily Obsessed) [Fangirl]

  • Phineas and Ferb [Fangirl]

  • SpongeBob SquarePants

  • Kim Possible

  • Recess

  • Hannibal [Fangirl]

  • The Walking Dead [Fangirl]

  • Unbreakable Kimmy Schmidt [Fangirl]

  • Bates Motel [Fangirl]

  • Used to be a Frozen fangirl, but lost full interest in that movie

  • Rise of The Guardians

  • The list goes on for a while...


39.If you could study anything, what would it be?

  • Animation… ;P


40.Do you use anything on your lips? (eg. Chapstick, gloss, balm, lipstick)

  • Chapstick when I’m not lazy af and actually buy some, lol.


41.How would you describe your sense of humour?

  • AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH fiddlefuck


42.What things annoy you more than anything else?

  • when people walk like turtles. (I power walk everywhere naturally)

43.What kind of position are you in at the moment?

  • Laying/sitting?


44.Do you wear much jewellery?

  • Can’t stand it


45.Who is the leader of your country, currently? Any other levels of government with leaders? (State, region, province, county, district, municipality, etc)

  • Justin Trudeau...thank fucking god it ain’t Stephen Harper anymore...


46.Last 3 blogs on your dashboard, not including any of your own.

  • gold

  • ruinedchildhood

  • secret-tacos


47.What do you carry your money in?

  • mah wallet


48.Do you enjoy driving? Why or why not?

  • I’ve never driven a car once in my life.


49.Longest drive you have ever been on?

  • 2 days to Florida, and then another 2 days back from Florida. Last time I went on vacation I was 9.


50.Furthest away from home you have ever been?

  • Florida, USA


51.How many times have you moved house?

  • 3 (Not counting me living with my sister in college because it isn’t my official home. 90% of my shit is still back at my home with my dad still.)


52.What is on the floor of the room you’re currently in, not including furniture?

  • Garbage bags of clothes


53.How many devices do you own which can access the internet?

  • technically 1 (my phone), bc the laptop i'm using isn’t really mine.


54.Is there is anything that is guaranteed to always make you happy?

  • music, drawing etc


55.Is there anything that always makes you sad?

  • don’t wanna talk about it. too personal


56.What programs do you currently have open?

  • Google Chrome


57.What do you associate the colour red with?

  • racecar


58.Last strong smell you can remember smelling?

  • A thick permanent marker


59.Last healthy thing you ate?

  • Banana


60.Do you drink tea or coffee, and how much per day?

  • I drink tea as often as I can get it, but not everyday.


61.What do you associate the colour blue with?

  • My glasses, lol


62.How long is the closest ruler you can find?

  • in my backpack at the end of my bed. so like 2-3 feet?


63.What colour pants/skirt/etc are you currently wearing?

  • Blue jeans, purple plaid, (destroyed+dirty) white socks


64.When was the last time you drank water?

  • not too long ago


65.How often do you clear your browser history?

  • every time I read a sinful fanfiction, lol. So, once in a while.


66.Do you believe nude photos can be artistic, rather than erotic?

  • tbh, I don’t care for nude photos.


67.Ever written fanfiction for anything?

  • Sadly, yes


68.Last formal event you attended?

  • My grade 12 graduation (even though I wore a t-shirt, shorts, and converse under my gown, lol. All you see in my picture on the stage is me receiving my diploma with a derpy smile, and my converse standing out more than my purple gown, lol.)


69.If you had to move your birthday to another date, which one would you choose and why?

  • I like my birthday. I never have to deal with having it on a school day. But, if I HAD to change it, I’d make it January 1st. That way I’d know I wouldn’t have to do shit that day at all, lol.


70.Would you prefer to be at a beach or in the countryside?

  • Countryside


71.Roughly how many people live in your town?

  • I don’t fucking know… my hometown is in the 10 thousands, and Toronto is a couple million, lol


72.Do you know anyone with the same birthday as you?

  • Not personally, only some celebs


73.Favourite place to shop? Can be a certain store or a place where there are multiple stores.

  • I don’t like to shop. If I do, it would probably be HMV or Walmart or something.


74.Do you have a smartphone? What kind? If you don’t, do you want one?

  • I have a Motorola e. I’m happy with it. It’s my first phone that I got on my first week of college.


75.What is your least favourite colour, and why?

  • I love the whole spectrum


76.How do you spell grey/gray?

  • grey


77.Go to your dashboard and describe the image shown in the radar section (below the “Find blogs” link)

  • no


78.What difference is there between how many followers you have, and the number of blogs you follow?

  • I I follow 537 people, and have 256 following me


79.How many posts do you have?

  • way over at least 10, 000


80.How many posts have you liked?

  • almost 20, 000 or something


81.Do you post mainly reblogs, or your own content?

  • Mainly reblogs, but I still post my own stuff, but it usually gets ignored except a few.


82.Do you track any tags?

  • nope


83.What time is it currently?

  • 12:35am


84.Is there anything you should be doing right now?

  • studying

  • Mood: Llama
  • Listening to: Electro Swing Collection Vol. 1
  • Reading: Dis laptop screen
  • Watching: notin
  • Playing: notin
  • Eating: taco poutine with icecream
  • Drinking: iced tea

AdCast - Ads from the Community

×

Comments


Add a Comment:
 
:iconravincat101:
ravincat101 Featured By Owner Feb 1, 2016  Hobbyist Filmographer
Reply
:iconravincat101:
ravincat101 Featured By Owner Feb 1, 2016  Hobbyist Filmographer
watch the whole video I died so many time watching this
Reply
:iconpeblezq:
peblezQ Featured By Owner 2 days ago  Student Filmographer
lol, ive a;ready seen this video. its way too funny
Reply
:iconskyrore1999:
skyrore1999 Featured By Owner Dec 30, 2015  Hobbyist Digital Artist
Thank you for the watch and favorites ^^
Reply
:iconravincat101:
ravincat101 Featured By Owner Nov 21, 2015  Hobbyist Filmographer
you would die when you see that deviation, I died  
Reply
:iconravincat101:
ravincat101 Featured By Owner Edited Nov 21, 2015  Hobbyist Filmographer
Reply
:iconpeblezq:
peblezQ Featured By Owner Nov 26, 2015  Student Filmographer
oh my god! HAHAHAHA! I nearly peed myself laughing. good job... good job....
Reply
:iconreid958:
Reid958 Featured By Owner Sep 16, 2015  Hobbyist Digital Artist
Wow! Thank you so much!! For watching me!! :D 
Reply
:iconthemythicalplatypus:
TheMythicalPlatypus Featured By Owner Sep 11, 2015  Hobbyist General Artist
Give ♥ This♥ To ♥ The ♥ Ten ♥ Nicest ♥ People ♥ You ♥ Know ♥ If ♥ You ♥ Get ♥ Six ♥ Back ♥ You ♥ Must ♥ Be ♥ So Perfect~
Reply
:iconthemythicalplatypus:
TheMythicalPlatypus Featured By Owner Aug 28, 2015  Hobbyist General Artist
would you wanna collab sometime?

although be warned i am lazy and it would probably take a while
Reply
Add a Comment: